به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کارآگاه 'سید شمس الدین میرزکی' در تشریح این خبر اظهار داشت: پنجم دی ماه سال جاری ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان 7 تیر به راننده یک خودرو سواری ظنین شده و پس از استعلام پلاک انتظامی آن، دریافتند که این خودرو مسروقه بوده و دارای سابقه سرقت است در نتیجه دستور ایست صادر کردند.
وی ادامه داد: راننده خودرو بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گریخت که پس از برخورد با چند دستگاه خودرو عبوری، در نهایت در خروجی خیابان رسالت به علت نداشتن تعادل با گاردریل برخورد کرد و متوقف شد.
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه با اشاره به اینکه متهم بلافاصله برای فرار از اعمال قانون از پل 12 متری واقع در همان محل خود را به زمین پرتاب کرد، گفت: متهم پس از دستگیری به بیمارستان منتقل و پس از طی دوره درمان در تحقیقات اولیه اعتراف کرد حدود یک ماه است از زندان آزاد شده و پس از تهیه خودرو مسروقه، روزانه 10 تا 12 باطری سرقت می کرده است.
وی افزود: در بازرسی انجام شده از خودرو متهم هشت عدد باطری مستعمل و یک دستگاه کامپیوتر خودرو کشف شد.
میرزکی ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد در این یک ماه پس از آزادی، 300 عدد باطری سرقت کرده و به مالخران جنوب تهران فروخته است.
وی خاطر نشان کرد: متهم با دستور قضائی برای شناسایی مال باختگان در اختیار اداره 20 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.