به گزارش ایرنا، محمد علیخانی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص شایعه اخذ عوارض از تونل‌های شهری پایتخت افزود: شورا اطلاعی از این موضوع ندارد و طرحی نیز به شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص ارائه نشده است.
وی ادامه داد: بنده اطلاعی از جزئیات این لایحه ندارم و تنها در رسانه‌ها چنین موضوعی را دیده‌ام.
به گفته علیخانی، پروژه‌های نیمه تمامی در شهر وجود دارد که منابع لازم برای تکمیل آن را نداریم و باید از طریق بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار نسبت به انجام آن اقدام کنیم و سرمایه‌گذاران نیز از محل دریافت عوارض سود خود را دریافت کنند.
وی اظهارداشت: چشم انداز این بوده که از طریق اخذ عوارض بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم و یا اینکه نسبت به احداث پروژه‌های جدید اقدام شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بعضی وقت‌ها یکسری از افراد اقدامات نپخته‌ای را انجام می‌دهند که اصل یک طرح خوب را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، عنوان کرد: اخذ عوارض از معابر خاص در ترکیه،‌ امارات و خیلی دیگر از کشورها از طریق هوشمند در حال انجام است اما در این شرایط که وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست نباید همچنین بحث‌هایی را که اولویت ندارد، مطرح شود چراکه این موضوع می‌تواند روند تکمیل پروژها های در حال اجرا صدمه بزند.
تهرام/9343/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.