به گزارش خبرنگار ایرنا، امیراله حقیقی در نخستین مجمع مشورتی جوانان شهر پردیس که با حضور سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس و سایر روسای ادارت برگزار شد، اظهار داشت: مترو یکی از خواسته های دیرین شهرستان است و به منظور توسعه شهرستان در دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به تاسیس خانه جوان در پردیس اظهار داشت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با ستاد ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش مقرر شد 50 درصد از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این خانه توسط ستاد یاد شده تامین شود.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: در انتصابات مختلف در استانداری ، بخشداری ، فرمانداری و... شاهد نگاه ویژه دولت به جوانان هستیم، جوانان آینده ساز کشور هستند و پس از تشکیل این مجمع مشورتی، نمایندگان این مجمع در جلسات ما حضور مستمر خواهند داشت و از نظرات آنها استفاده می کنیم.
حقیقی ضمن تقدیر از زحمات سید فرید موسوی و سایر نمایندگان حوزه انتخابیه اظهار داشت: مشکلات این شهرستان با احساس تکلیف نمایندگان یکی پس از دیگری مرتفع می شود و افتتاح خانه جوان در شهر پردیس یکی دیگر از اقدامات ارزنده و ارزشمند نمایندگان برای جوانان است.
وی با اشاره به تصویب طرح بافت صنعتی در کارگروه زیر بنایی دولت خاطر نشان کرد: با حمایت و پی گیری نمایندگان حوزه انتخابیه پس از 40 سال منطقه صنعتی شهرستان پردیس؛ به بافت صنعتی تبدیل خواهد شد و مشکلات بسیاری از پیش پای صنعتگران منطقه برداشته می شود، این طرح ایام مبارک دهه فجر رونمایی خواهد شد.
حقیقی با اشاره به رفع مشکل محیط زیست این شهرستان با مساعدت نمایندگان مجلس تصریح کرد: توسعه شهرستان پردیس با حضور سرمایه گذران بخش خصوصی محقق خواهد شد ، سرمایه گذاران طرح‌های خوبی ارائه کردند؛ تاسیس هتل 150 تختخوابی در فاز 8 پردیس، ساخت بزرگترین پیست کارتینگ و اتومبیلرانی با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان، احداث بزرگترین مجموعه ورزشی بخش خصوصی با اعتباری معادل 124 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی ارائه شده و با رفع مشکل محیط زیست اجرایی خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به پیشرفت های ورزشی شهرستان خاطر نشان کرد: کسب رتبه دوم استان در هیات همگانی، همکاری 50 هیات ورزشی فعال، حضور بیش از 10 هزار ورزشکار سازمان یافته، کسب 127 مدال رنگارنگ بین المللی و کشوری ، 3 سمن ثبت شده، برگزاری کارگروه ستاد ساماندهی ورزش شورای ورزش به طور مستمر ، 35 ورزشگاه خصوصی، 10 سالن ورزشی دولتی فعال و احداث سالن‌های ورزشی جدید توسط شهرداران و بخشداران و دهیاران بخشی از فعالیت های ورزشی شهرستان پردیس هستند.
حقیقی با بیان ظرفیت مناسب پارک فناوری پردیس اظهار داشت: در این پارک افزون بر 300 شرکت دانش بنیان با به کارگیری بیش از 3 هزار و 500 نفر به کار اشتغال دارند، و تنها پارک فناوری در کشور است که معاون رئیس جمهور ریاست پارک را بر عهده دارد و رئیس هیات امنای پارک یکی دیگر از معاونان رئیس جمهور است.
فرماندار شهرستان پردیس با بیان این که جوانان مورد حمایت همه جانبه ما در شهر ستان هستند گفت: به نمایندگی از همه ادارات در خدمت جوانان هستیم.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.