به گزارش ایرنا، امیر رضا خادم عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق این استان با تاکید بر این که متاسفانه دیدگاه ها و نگاه های نادرست باعث فرار سرمایه گذاران و بخش خصوصی از ورزش شده است افزود: باید در راستای جذب مشارکت بخش خصوصی در تمامی حوزه های ورزشی و به خصوص جوانان تلاش کنیم که این مهم نیازمند تغییر رویه، نگاه و اقدام ها و راهکارهای مناسب و ویژه است.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون توجه جدی به حوزه جوانان و به خصوص بانوان داشته است که مدیریت استان نیز باید هم سو با برنامه ها و سیاست های دولت در راستای تقویت ورزش همگانی و قهرمانی در این حوزه گام بردارد.
وی توجه به حوزه جوانان را یکی از محورهای اصلی برنامه های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: گزارش های رسیده از این حوزه به صورت مستمر با حضور شخص وزیر، بررسی و واکاوی شده و راهکارها و تمهیدات مناسب در این حوزه اندیشیده می شود.
خادم افزود: احداث خانه های جوان، اشتغالزایی جوانان، ازدواج جوانان و تسهیلات ازدواج برای آنان از سرفصل های اصلی برنامه های وزارت ورزش و جوانان است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به توانمندی ها و‌ ظرفیت های استان سمنان در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: اقدام های مطلوبی در حوزه ورزش و جوانان در سمنان طی سال های اخیر صورت‌ گرفته که در حال حاضر می توان‌ گفت این استان ظرفیت ویژه ای ‌در معرفی مدیران ورزشی توانمند در کشور خواهد داشت.
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان به انتخاب مجتبی جانعلی به سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان ‌سمنان بر اساس فعالیت و اقدام های مطلوب وی در این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: در حوزه سمن ها، جذب منابع مالی، بودجه های عمرانی و ورزش قهرمانی اقدام های بسیار مطلوبی را از وی در مسئولیت قبلی شاهد بودیم.
در این آئین مجتبی جانعلی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان معرفی و از خدمات محسن جهانشیر سرپرست این اداره کل قدردانی شد.
7356م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.