به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، سید فرید موسوی در نخستین مجمع مشورتی جوانان شهرستان پردیس که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی برای مردم داشته و مردمی بودن انقلاب این دستاوردها را رقم زده است.
وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم را از دولت جدا کنند، بالاترین سرمایه ما مردم هستند و با فاصله گرفتن مردم، امنیت ملی با چالش مواجه می شود، امید نقطه اتصال ما و مردم است.
رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن سرمایه گذاری‌های زیادی کرده تا امید را از مردم و جوانان و جامعه ما بگیرد، اقدامات خوبی اتفاق افتاده کوتاهی هایی هم هست و ما قبول داریم اما همه اقدامات به نتیجه نمی رسد.
موسوی اظهار داشت: با کمک جمع مشورتی و ظرفیت عظیم جوانان شهرستان پردیس برنامه های عملیاتی برای امیدآفرینی داشته باشید، تا در یکسال آینده در همین روز دستاوردهای ملموس تری داشته باشیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفظ روحیه مطالبه گری در جوانان خاطر نشان کرد: مسئولان جوانان را باور کنند و صحبت‌های آنها را بی واسطه بشنوند و با آنها در ارتباط مستقیم باشند، جوانان درک درستی از جامعه دارند.
وی گفت: نیاز و نگاه جوان امروز با جوانان دیروز متفاوت است، پاسخ به نیازها با همکاری جوان اتفاق بیفتد تا اثر بخشی لازم را داشته باشد.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/ 9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.