به گزارش ایرنا ، حسین کاغذلو روز چهارشنبه در دیدار با رئیس اتاق اصناف و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: فعالیت بیش از 12 هزار واحد صنفی در شهرستان ورامین نشان از وسعت عمل و فعالیت های اقتصادی این بخش عظیم از جامعه دارد.
وی افزود : بازاریان و اصناف همواره ثابت کرده اند که با فعالیت صحیح و قانونمند اقتصادی، ثبات را به جامعه ارزانی داشته و اجازه نمی دهند تا از هم گسیختگی های ناشی از توطئه دشمنان ، بازار را با تلاطم دائمی همراه سازد.
وی تصریح کرد: هر چند که فعالان واحدهای صنفی برای گذران زندگی، باید از سود معقول برخوردار باشد ولی لازم است در شرایطی که دشمن تلاش دارد تا به واسطه تحمیل مشکلات اقتصادی ، نظام را ناکارآمد جلوه دهد ، ملتهب کردن بازار ، دشمن را در رسیدن به اهداف شومش یاری می رساند و این اقدام آب به آسیاب دشمن ریختن است.
کاغذلو نقش اصناف را در تعالی و توسعه و رونق فضای کسب و کار در شهرستان اساسی عنوان کرد و افزود: دولت هیچگاه خود را جدا از اصناف نمی داند و برای توانمندسازی و رونق فعالیت های واحدهای صنفی همراهی لازم را انجام می دهد.
وی گفت : این حقیقتی است که شرایط اقتصادی کشور با ایستادگی و مقاومت مردم ، هدایت های رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت در حوزه های مختلف اقتصادی و ارزی ، به سمت اصلاح پیش می رود و این مهم با همراهی اصناف به عنوان جامعه تأثیرگذار در حوزه اقتصاد کشور با سرعت بیشتری محقق می شود.
فرماندار ورامین افزود : ماه های پایانی سال ، بازار با تقاضای عمومی برای خرید مایحتاج عمومی مواجه است، اصناف باید با رعایت انصاف شرایط بازار را به گونه ای رقم بزنند که افراد ضعیف جامعه نیز بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.