به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بوستان ها و فضاهای سبز شهر تهران، علی محمد مختاری گفت: تامین مبلمان ویژه توان یابان، نصب آبخوری ها، تجهیزات تندرستی و آمادگی جسمانی، تابلوهای راهنما و سرویس های بهداشتی مناسب استفاده کم توانان، نصب وسایل بازی قابل استفاده توسط کودکان کم توان و توقفگاه ویژه خودرو از جمله بخش های پروژه مناسب سازی بوستان های شهر تهران است.
وی در زمینه اقدامات انجام شده برای تامین ایمنی وسایل بازی کودکان در بوستان ها نیز گفت: تفاهم نامه ای با اداره کل استاندارد استان تهران امضا شد و با معرفی شرکت های واجد شرایط از سوی اداره مذکور ، فعالیت اجرایی بررسی وضعیت ایمنی و استاندارد سازی وسایل بازی کودکان از اواخر دی ماه امسال آغاز می شود.
مختاری همچنین با اشاره به اینکه هر ساله دستورالعمل ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بوستان ها تدوین و به مناطق 22 گانه شهرداری تهران ابلاغ می شود، گفت: در این دستورالعمل تمامی موارد عملیاتی برای بهبود وضعیت بهداشت، فنی و ایمنی و زیست محیطی در محدوده بوستان ها و فضاهای سبز دیده شده و مناطق شهرداری موظف به اجرای آن هستند.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان مقیم مناطق و ناظرین سازمان ملزم به بازدید روزانه و مستمر از تمامی بوستان ها و شناسایی موارد خطر آفرین شامل عدم ایمنی وسایل و کفپوش زمین بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سیستم شبکه روشنایی و... هستند.
تهرام/8138//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.