به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران سعید راد گفت: این اقدام بنابر نیاز و دغدغه اهالی این منطقه از شهر و با هدف کمک به معیشت شهروندان محله مهراباد جنوبی انجام می شود.
به گزارش ایرنا، بیش از 240 میدان و بازار میوه و تره بار در شهر تهران وجود دارد.
وی همچنین در جمع کارکنان سازمان میادین گفت: بازارهای میوه و تره بار در 365 روز سال فقط 10 روز تعطیل است و این مهم با تلاش کارکنان میسر می شود.
راد با بیان اینکه دست اندرکاران میدان مرکزی میوه و تره بار تهران تقریباً هر 365 شب سال فعال هستند، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی موجود، باید کالارسانی به میادین و بازارها ساعت به ساعت انجام شود تا هیچ غرفه‌ و قفسه‌ای حتی برای یک ساعت خالی نماند.
وی با بیان اینکه در سازمان مدیریت میادین، شفافیت مالی و کاری حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که کشاورز و تولیدکننده واقعی، امکان عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خود را در میادین میوه و تره بار داشته باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران،‌خاطرنشان کرد: اگر سازمان مدیریت میادین، تنها 5 درصد در سبد اقتصادی خانواده‌ها موثر باشد مسئولیت خود را به خوبی انجام داده است.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.