محمد وحید تاویلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فردی در داخل دامداری مبادرت به تولید گوشت چرخ کرده آلوده بسته بندی شده کرده بود که شناسایی و محکوم شد.
وی یادآور شد: این فرد با استفاده از ادوات و تجهیزات خود، سنگدان را چرخ و بسته بندی می کرد و در قالب گوشت چرخ کرده به فروش می رساند.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری افزود: متصدی واحد دامداری که مبادرت به فروش و توزیع سنگدان در قالب گوشت چرخ کرده گوساله و گوسفند می کرد پس از معرفی به مراجع قضایی، محکومیت یکسال حبس صادر شد.
وی عنوان کرد: بازرسی های بهداشتی و نظارت بر واحدهای تولید، نگهداری و عرضه محصولات خام دامی در طول سال در راستای نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی و با هدف تضمین سلامت و امنیت مواد غذایی انجام می ‌شود.
تاویلی گفت: مردم برای خرید گوشت های چرخ کرده دقت کافی را داشته باشند و از اماکن مطمئن و بهداشتی گوشت به ویژه گوشت چرخ کرده مورد نیاز خود را تهیه کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری با وجود چهار کشتارگاه دامی فعال و یک کشتارگاه در حال احداث و همچنین 6 کشتارگاه طیور فعال و یک کشتارگاه غیر فعال بیشترین آمار کشتارگاه را در استان تهران دارد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.