به گزارش ایرنا، مجید صفری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل شهر دماوند که در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برای جلوگیری از تلفات در حوزه حمل و نقل نیازمند باید حمل و نقل عمومی را تجهیز کنیم و افرادی که در راس این حوزه قرار دارند لازم است تصمیمات اساسی اتخاذ کنند.
وی افزود: برغم تمام زحمات در این بخش، شاهد کمبودهایی در این حوزه هستیم و در هر کجا که مشکلی وجود دارد ممکن است به دلیل عدم کارشناسی دقیق باشد؛ فعالیت ها و اقداماتی که در حوزه حمل و نقل انجام می شود باید با برنامه ریزی باشد.
صفری با تأکید بر اینکه همواره باید سعی کنیم تا یک گام از مشکلات جلوتر باشیم، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات باید وقت بیشتری بگذاریم تا به جایگاهی برسیم که خدمات در شأن مردم باشد و این مهم با عزم مسئولان در حوزه حمل و نقل دماوند محقق می شود.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه اشاره کرد و گفت: در خصوص خط ریلی تهران به دماوند پیگیری‌ها و تلاش‌هایی صورت گرفته تا قطار به شهرستان برسد و در حال تعریف ردیف بودجه برای این پروژه هستیم.
وی در خصوص پروژه کمربندی غربی شهر دماوند و نیز تصریح کرد: این پروژه تا پایان سال راه اندازی می شود و همچنین پروژه کمربندی جنوبی شهر دماوند با موافقت وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نظم در حمل و نقل شهری کمتر دیده می شود، عنوان کرد: با همکاری شهرداری و سازمان حمل و نقل می بایست جانمایی مناسب ایستگاه های تاکسی در جهت ارائه خدمات بهتر صورت گیرد.
همچنین عباس صفری شهردار دماوند با بیان اینکه حوزه حمل و نقل حوزه ساده ای نیست، بیان کرد: تمام حوزه های اجتماعی و فرهنگی شهر با حوزه حمل و نقل در ارتباط است که با توجه به اهمیت و نقش حوزه حمل و نقل در بخش اجتماعی، این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح شهر دماوند انجام شده و در حال انجام است، تصریح کرد: ساماندهی معابر اصلی و فرعی شهر به ویژه آسفالت بلوار بعثت، بلوار شورا و 140 معبر در منطقه مهک از جمله اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری است.
صفری بیان کرد: در حوزه ساماندهی ایستگاه های تاکسی نیز یک قطعه زمین در منطقه گیلاوند و یک قطعه زمین در دماوند خریداری شده و به همت اعضای شورا نیز ساماندهی ترمینال برون شهری صورت گرفته است.
شهردار دماوند اضافه کرد: تمام این اقدامات بدین معنی است که بتوانیم به حوزه حمل و نقل هویت دهیم.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از 75 فعال عرصه حمل و نقل و ترافیک شهری تجلیل شد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.