به گزارش دریافتی ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، این اطلاعیه با اشاره به اینکه در بیشتر مناطق بویژه مناطق مرکزی و جنوبی کیفیت هوا به وضعیت ناسالم خواهد رسید توصیه کرده از ترددهای غیرضروری و فعالیت در فضای باز خودداری شود.
به گزارش ایرنا، غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2،5 میکرون هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز با 14 واحد افزایش بر روی شاخص 94 قرار گرفت.
همچنین براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی از امروز تا بعدازظهر دوشنبه آسمان استان تهران صاف تاکمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می شود.
از بعدازظهر دوشنبه نیز با ورود سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و از اوایل شب بویژه در نیمه غربی استان بارش باران و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش بینی می شود.
براساس این اطلاعیه از روز سه شنبه به تدریج کاهش ابر و اوایل شب در پاره ای نقاط به خصوص مناطق جنوبی استان تهران وزش باد شدید انتظار می رود که توصیه می شود در این مدت از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری شود و برای عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (3، 14)، (6، 13) و (3، 12) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
ایستگاه های فیروزکوه با دمای منفی 7 درجه سانتیگراد و فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین به طور مشترک با دمای 17 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.