به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، ابراهیم شیخ روز یکشنبه در دیدار با علی امام، مدیر عامل این شرکت؛ با تاکید به انجام اقدامات و فعالیت های بزرگ و ارزشمند در توسعه مترو تهران، گفت: امیدواریم به همت دست اندرکاران مترو؛ مشکلات اصلی شهروندان در زمینه ترافیک و آلودگی هوا برطرف شود.
وی به ضرورت تحقق 30 درصدی افزایش جابه جایی شهروندان از مترو اشاره کرد و افزود: این امر کاهش ترافیک و بهبود کیفیت هوای تهران را در پی دارد و اگر سایر بخش ها و ارگانها در توسعه مترو همکاری های لازم را داشتند، شاهد توسعه هرچه بیشتر خطوط بودیم.
به گفته شیخ عملکرد مترو تهران نه تنها نسبت به عملکرد سایر بخش های شهرداری تهران، بلکه نسبت به سایر نهادها و ارگانها در کشور بسیار خوب بوده است.
وی با اشاره به اینکه در کنترل آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل با موتورسیکلت هیچ توفیقی به دست نیاوردیم، بیان داشت: با توجه به اینکه بیش از 7 سال در خصوص برقی و هیبریدی کردن خودرو و موتورسیکلت ها صحبت شده اما توفیق ما در این زمینه قابل قبول نبوده و متاسفانه همچنان شاهد مصرف افزایش بنزین و گازوییل در پایتخت هستیم.
معاون شهردار تهران با اشاره به ضرورت توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی با اولویت مترو، تصریح کرد: شرکت مترو توانسته در جهت ماموریت های بنیادین و اصیل خود گام های اساسی بردارد.
شیخ با تاکید بر اینکه طی سالهای اخیر صنعت ساخت مترو بومی شده است، افزود: مترو تهران امروز قابل مقایسه با متروی ترکیه، بوستون و همچنین بسیاری از شهرهای دنیا است.
وی در عین حال به کنترل ازدحام، تراکم جمعیت و همچنین تاخیر در مسافرگیری اشاره و تصریح کرد: در کنار این مسایل ؛ ایمنی خطوط و سیستم های تهویه هوای نیز بسیار حایز اهمیت است: امیدوارم با حل چنین مسایل و مشکلاتی، حس خوبی را برای همه شهروندان تهران ایجاد کنیم.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه باید توانمندترین و تخصصی ترین نیروها در شرکت متروی تهران مشغول فعالیت داشته باشند، بیان داشت: توسعه منابع انسانی بخشی از مدیریت منابع انسانی به شمار می آید که این امر با توسعه کارمندان هر سازمان و شرکتی سر و کار دارد.
وی توسعه سرمایه های انسانی را موضوع استراتژیک دانست و گفت: توسعه‌ منابع انسانی برای هر سازمانی که می‌خواهد پویا باشد امری حیاتی محسوب می شود بنابراین باید قابلیت‌های افراد را شناسایی کرده و آن را پرورش داد و هدف ما در توسعه‌ منابع انسانی، ایجاد چنین محیطی است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.