به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری تاکید کرد: مدیران آموزش و پرورش ناحیه 2 ری باید در طی یک ماه زمین و پیمانکار مورد نظر را برای احداث 2 مرکز آموزشی در این محله معرفی کنند.
وی با اشاره به اینکه فرمانداری ری اهتمام ویژه برای محرومیت زدایی به خصوص در حوزه آموزش و پرورش و ورزش دارد، اظهار داشت: ردیف بودجه احداث فضای آموزشی و ورزشی به خوبی تعریف شده است.
جمالی پور در ادامه با بیان اینکه مسئولان آموزشی مدارس نباید صرفا علم آموزی دانش آموزان توجه داشته باشند، عنوان کرد: فرهنگیان و معلمان در کنار تعلیم دروس مدرسه باید جنبه های روانی و شخصیتی دانش آموزان را نیز پرورش دهند.
وی اضافه کرد: تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان در گذشته بر عهده خانواده ها بود، ولی امروز به دلیل مشکلات اقتصادی والدین بر عهده آموزش و پرورش است.
فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: آموزش و پرورش با برگزاری کلاس های تخصص روانشناسی برای معلمان و مربیان پرورشی گام بلندی در راستای تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور بردارد.
به گزارش ایرنا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ری امروز یکشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، نصیری و یزدان پناه مدیران نواحی یک و 2 آموزش و پرورش شهرستان ری و جمعی از مدیران مدارس در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری برگزار شد.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.