به گزارش ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش حسن آباد فشافویه روز شنبه در مراسم بهره برداری از این مدرسه خیرساز اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 800 متر مربع و با اعتبار 17 میلیارد ریال طی یک سال احداث شده است.
مرتضی حیدری با بیان اینکه مدرسه ابتدایی «ندای یک» دارای 950 متر مربع زیر بنا است، عنوان کرد: این مدرسه در 2 طبقه احداث شده و دارای هشت کلاس درس، دفتر مدیر و دبیران، حیاط، نمازخانه، کتابخانه، سرویس بهداشتی، آبخوری، بوفه، انبار و خانه سرایداری است.
حیدری ادامه داد: تجهیزات این مدرسه ابتدایی نیز توسط اداره کل نوسازی استان تهران تامین شده است و در حال حاضر 320 دانش آموز پسر در یک شیفت تحصیل می کنند.
وی با اشاره به اینکه بخش حسن آباد فشافویه به دلیل وجود شهرک صنعتی شمس آباد سالانه شاهد افزایش هشت درصدی جمعیت دانش آموزی است، اظهار داشت: این بخش در حال حاضر دارای هشت مدرسه 2 شیفته است و چاره ای جز افزایش تعداد کلاس درس نداریم.
آموزش و پرورش بخش حسن آباد فشافویه دارای 11 هزار و 621 دانش آموز، 28 مدرسه ابتدایی، 10 مدرسه متوسط اول و پنج مدرسه متوسط دوم است.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.