به گزارش ایرنا سیدحسن رسولی روز یکشنبه پس از پایان یکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره فرآیند ارسال برنامه 5 ساله سوم به شورای شهر تهران اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی قبلی مصوبه شورای شهر، لایحه برنامه سوم شهرداری به گونه‌ای در کمیسیون‌های تخصصی شوراها، کمیسیون تلفیق، کمیسیون برنامه و بودجه و نهایتا در صحن مطرح و رسیدگی می‌شد که حداکثر تا 15 آذرماه به پایان برسد و با ارائه به هیئت تطبیق به گونه‌ای عمل شود که اول دی بتوانیم بودجه 98 بر اساس برنامه سوم تدوین کنیم.
وی افزود: علت تاخیر 15 روزه به این دلیل بود که در میانه راه با جابجایی در حوزه مدیریت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران مواجه شدیم .
رسولی اظهار داشت: در مقطعی که میرزایی در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران حضور داشتند برنامه خوبی تنظیم شده بود، برغم اینکه در مورد شکل و محتوای برنامه نقطه نظرات مختلف کارشناسی بین شورای شهر و شهرداری مطرح بود اما به دلیل جابجایی مدیریتی عملا امکان تلفیق میسر نشد.
رسولی افزود: در همان روزهایی که دکتر اشرفی به معاونت برنامه‌ ریزی شهرداری تهران آمد، قرار بر این شد ایشان با استفاده از اقدام مناسب، برنامه را بازآرایی کنند.
عضو شورای شهر تهران افزود: اکنون بنا بر این است که ظرف روزهای آینده کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران با حضور معاونت برنامه‌ریزی جلسه داشته باشند و با شهرداری به توافق برسند و در مواردی که به توافق نمی‌رسند موضوع به کمیسیون تخصصی که برنامه و بودجه است ارجاع داده می‌شود.
وی گفت:اگر در این مرحله هم تفاهم نشد موارد مغایر بین شورا و شهرداری به کمیسیون تلفیق می آید و هم راستایی انجام می شود.
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.