به گزارش ایرنا؛ خبرنگاران صبح امروز (دوشنبه) برای حضور در برنامه گردهمایی معلولان با حضور الهام فخاری و محمدجواد حق‌شناس اعضای شورای اسلامی شهر تهران و محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای پیگیری بازگشایی چهارراه ولیعصر ضلع جنوب شرقی چهارراه ( پارک دانشجو) دعوت شدند.
همزمان با این گردهمایی، خبرنگاران رسانه ها، نیروهای انتظامی و حجت نظری عضو شورای شهر تهران در چهار راه ولیعصر حضور یافتند.
یکی از اعضای شورای اسلامی شههر تهران در این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین مشکل در این چهارراه نبود امکان تردد برای افراد ویلچری در این تقاطع است.
حجت نظری گفت: امیدواریم این مشکل در آرامش و تعامل مجموعه ناجا، پلیس راهور و مدیریت شهری پایتخت رفع شود و تلاش می کنیم، این تقاطع ساماندهی شود و وضعیت برای تردد معلولان بهبود یابد.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه نمی توانیم مشکلات بخشی از جامعه را نادیده بگیریم، گفت: همه باید این حق را داشته باشند که بتوانند در سطح شهر عبور و مرور کنند.
نظری با بیان اینکه اگر بناست شهر انسان محور باشد، باید به تردد شهروندان توجه کرد، افزود: در بعضی بخش های اجرایی و تصمیم گیرنده معلولان در اولویت نیستند.
این عضو شورای شهر گفت: در چهارراه ولیعصر(عج) مردم باید بتوانند از سطح عبور کنند و نیازی به زیر گذر نباشد.
وی با بیان اینکه در برخی موارد نرده ها باز است، ابراز امیدواری کرد شاهد آن باشیم که نرده ها جمع آوری شده و شهروندان از سطح خیابان تردد کنند که اگر چراغ های راهنمایی هم فعال شوند، ترافیک هم ایجاد نمی شود.
وی گفت: شاید با نصب آسانسور و یا بالابر بتوان تردد را برای معلولان آسان کرد.
تهرام/7244/3225//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.