به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران امیرحسین صدیقی گفت: پس از انجام مطالعات لازم در راستای ارتقای امنیت و ممانعت از ایجاد مزاحمت های ناشی از تجمع و بیتوته افراد بی خانمان در زمین های غربی پایانه جنوب، پروژه احداث پارکینگ طراحی و در دستور کار بخش های مختلف سازمان قرار گرفت.
وی افزود: اجرای عملیات خاک برداری، تسطیح و رگلاژ، آب پاشی و غلتک زنی و تجهیز پارکینگ با جانمایی کانکس های نگهبانی و گیت های ورود و خروج و ساخت قسمتی از نرده ها و حفاظ به صورت همزمان و با تلاش مضاعف و همدلی همه بخش ها با پیشرفت قابل توجهی انجام پذیرفت تا علاوه بر رونق حمل ونقل عمومی و کاهش بارترافیکی منطقه یکی از نیازهای اساسی شهروندان پاسخ داده شود.
امیرحسین صدیقی افزود: پارکینگ با مساحتی بالغ بر 11 هزار و 500 متر مربع و تعداد 800 سلول جهت پارک خودرو و موتورسیکلت ها درنظر گرفته شده که با نصب سه عدد کانکس، گیت ورود و خروج برای فعالیت 20 نفر نیرو نگهبانی و متصدی طراحی و اجرا شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای پایتخت تصریح کرد: انتظار می رود تسریع در روند انجام پروژه احداث با حسن همکاری شهروندان برای تعیین تکلیف اندک املاک واقع در این طرح انجام پذیرد که تا علاوه بر کاهش معضلات اجتماعی ناشی از تجمع افراد معتاد، متکدی و کارتن خوابها در این محل، گامی موثری در جهت استفاده عمومی و رفع نیاز اساسی شهروندان و مراجعان به پارکینگ تحقق یابد.
دادستان دادسرای بعثت نیز با بیان اینکه تعامل و همکاری خوب بین بخشی های همه دستگاه ها برای ساماندهی مشکلات و آسیب های این خیابان ستودنی است افزود: مشکلات عمده این منطقه حضور افراد بی سرپناه، معتادان و کارتن خوابهایی هستند که زمینه ساز بسیاری از جرایم هستند.
رحیم گل زاده ادامه داد: معتادان متجاهری که از سوی خانواده طرد شده اند و امکاناتی نیز برای رفع این معضل در خصوص درمان این گونه افراد درنظر گرفته نشده است.
گل زاده از تشکیل جلسات هفتگی شناسایی و رصد آسیب های اجتماعی در دادسرا خبرداد و ضمن دعوت از افراد تاثیرگذار به این جلسه گفت: باتوجه به آسیب های اجتماعی منطقه و تهدیدات ناشی از این جرایم و معضلات کمیته شناسایی و رصد آسیب های اجتماعی برگزار می گردد که با حضور در این کمیته و برنامه ریزی برای بازدید و ارزیابی مشکلات در خصوص تصمیم سازی و تصمیم گیری برای کاهش آسیب ها گام برداریم تا ساکنان، شهروندان و مراجعان محترم از آسایش و امنیت بیشتری در منطقه تردد کنند.
مراسم بازدید و بهره برداری از محل پارکینگ عمومی واقع در خیابان عباسی با حضور رحیم گل زاده دادستان دادسرای بعثت، روسای کلانتری 117 جوادیه و 208 پایانه جنوب، شهردار ناحیه و معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه16، مدیرعامل سازمان پایانه ها و جمعی از مدیران ارشد و مسئولان پایانه انجام شد.
تهرام/9343/3225//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.