به گزارش ایرنا محمدصادق حسنی سرپرست سابق سازمان ورزش شهرداری که گفته شده بازنشسته بوده چند روز پیش و همزمان با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان این مسئولیت را ترک کرد و سید محمد علی افشانی که خودش نیز به علت بازنشسته بودن مسئولیتش را 27 آبان ترک کرد، یک شب قبل از آن، (یکشنبه شب) فردی به نام حسین پیرانی را به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب کرد.
این انتصاب هم به علت آنکه در ساعت های پایانی مسئولیت افشانی انجام شد و نیز به دلیل شرایط و مقررات مربوط به فرآیندهای انتصاب، واکنش های برخی اعضای شورای شهر را برانگیخت و اعلام شد که پیرانی امکان تصدی این مسئولیت را از نظر سازمان های نظارتی ندارد.
نکته قابل تامل اینکه گفته شده قائم مقام سازمان ورزش زیرمجموعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز بازنشسته بوده است.
پس از این مشکل، دوباره اعلام شد که سرپرست جدید سازمان ورزش برای بار دوم معرفی شده اما در عمل آنچه روی داد این بود که او هم مشغول به کار نشده و این سازمان اینک بدون متولی مانده است.
در این میان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امروز(چهارشنبه) درباره انتصاب سرپرست سازمان ورزش این نهاد توضیحی ارائه کرد و گفت که سرپرست جدید این سازمان معرفی شده و قرار است پس از ملاقات با سرپرست شهرداری کار خود را شروع کند.
ولی الله شجاع پوریان در یکی از شبکه های اجتماعی خود توضیح داد: بنای ما این بود که به احترام تصمیم آقای افشانی از وجود جناب پیرانی استفاده کنیم اما با مکاتبه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر غیرقانونی بودن این انتصاب تصمیم بر انتخاب فرد دیگری گرفته شد.
وی همچنین نوشت: در مورد حکم سرپرست سازمان ورزش هماهنگی های لازم با سرپرست شهرداری تهران صورت گرفت و ندا شهرزاد با احراز شرایط قانونی معرفی شد.
به گفته وی مقرر شده شهرزاد بعد از ملاقات با سرپرست شهرداری تهران و اخذ رویکردها و برنامه های وی در حوزه سازمان ورزش کار خود را آغاز کند.
پیروز حناچی 27 آبان ماه به عنوان سرپرست شهرداری تهران فعالیت خود را شروع کرده است.
وی 22 آبان به عنوان شهردار منتخب اعضای شورا و جایگزین افشانی انتخاب شد و وزارت کشور تا دوم آذر برای تایید حکم وی مهلت دارد.
تهرام/7245/ 1008/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.