به گزارش خبرنگار ایرنا ثریا شارقی روز یکشنبه در نشست مشترک مشاوران امور بانوان فرمانداری ها و نهادهای اجرایی استان تهران اظهارداشت: برخی بانوان کارمند حتی از سه ساعت زمان ورزش نیز در ادارات استفاده نمی کنند.
وی علت استفاده نکردن از ساعت ورزش بانوان را کمبود سالن خواند و اظهارداشت: علاقه مندان به ورزش که در ادارات خود سالن ورزشی ندارند می توانند در نمازخانه های ادارات ورزش کنند یا به استانداری خبر دهند تا سالن در اختیار آنها قرار دهد.
به گزارش ایرنا برخی مشاوران بانوان نهادهای اجرایی استان در این نشست اعلام کردند که بعضی مدیران اجازه استفاده از مدت زمان ورزش را به کارمندان بانو نمی دهند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 700 روستای استان فرصت مناسبی برای توسعه اشتغال و مهارت افزایی بانوان است گفت: باید روستائیان استان تهران آموزش هایی در خصوص اقتصاد دیجیتال ببینند تا بتوانند راحت تر محصول ها و تولیدهای خود را به فروش برسانند.
وی افزود: یکی از خدمات دولت بیمه زنان خانه دار است که بانوان 17 تا 50 ساله می توانند با پرداخت مبلغی در ماه با حداقل حقوق اداره کار بازنشسته شوند.
مشاوران امور بانوان نهادهای اجرایی در این نشست مسائل و مشکلات پیش روی زنان بویژه در نهادها را بیان کردند.
تهرام/3036// 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.