به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، اجرای طرح معاینه فنی خودروها و ثبت پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین های شهری در شهرستان اسلامشهر امروز در دستور جلسه شورای ترافیک استان تهران قرار گرفت.
براساس تصمیم اتخاذ شده ، طرح ثبت جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی طی دوماه به طور آزمایشی (دوره تنفس اطلاع رسانی) اجرایی و در این مدت شهرداری اسلامشهر اطلاع رسانی خواهد کرد.
همچنین پلیس راهور از طریق پیامک به صاحبان خودروهای فاقد معاینه فنی اجرای سراسری و قطعی طرح پس از دو ماه را اطلاع رسانی می کند.
حسین طلا شهردار اسلامشهر در این نشست گفت: در حال حاضر آمادگی زیرساختی و تعبیه دوربین های شهری برای ثبت پلاک های فاقد معاینه فنی در سطح شهر مهیا است و این آمادگی طی دو ماه اجرای طرح برای تنفس قطعی می شود.
براساس این گزارش، در ادامه این جلسه موضوع راه اندازی ایستگاه مترو واوان در اسلامشهر نیز از سوی محمد حسین مقیمی استاندار تهران مطرح و مقرر شد شهرداری اسلامشهر این موضوع را پیگیری کند.
استاندار تهران همچنین در این جلسه با بیان اینکه پس از انجام مطالعات اولیه لازم است اجرای طرح معاینه فنی خودروها در همه شهرهای استان تهران نهایی شود گفت: با آماده سازی زیرساخت ها در شهرهای استان، پس از اخذ مجوز از وزارت کشور و مصوبه شورای ترافیک استان، پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی در همه شهرهای استان تهران ثبت و جریمه می شوند.
تهرام/3036//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.