اولین سیستم حضور و غیاب آنلاین کشور به صورت پایلوت در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز شروع به کار کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، از ابتدای شـهریور ماه سال جاری اولین سیستم حضور و غیاب بصورت کاملا الکترونیکی و آنلاین  توسط کارشناسان تیم تولید سازمـان فناوری اطلاعات و ارتباطات تولید و راه‌انـدازی شد.
با راه‌انـدازی این سیسـتم از زیرسیسـتم‌هـای سامانه خـدمات کارکنان، تعـداد1209 درخـواست مختلف شامل مرخصـی های ساعتی و روزانه و ماموریت های ساعتی و روزانه بصورت الکترونیکی و بدون استفاده از کاغـذ در سیسـتم ثبت گردیـده و به تایید مدیران رسـید که با این اقدام معادل327 برگ کاغذA4، جوهر خودکـار، مقـدار قابل توجی جوهر پرینتر، برق مصـرفی پرینتر و فرسایش پرینترها که منجر به تعمیرات خواهدشد، صـرفه جویی شد که این موضوع در راسـتای حفظ منافع شهرداری و محیـط زیست است.
گفتنی است محاسـبه نهـایی کـارکرد همکاران بصورت الکترونیکی و در سـریعترین زمان ممکن به سیسـتم حقوق و دسـتمزد انتقال یافت و دیگر نیازی به ثبت دستی این اطلاعات درسیستم مذکور وجود ندارد.
این سامانه بصورت کاملا آنلاین از هر جـایی قابل دسترسـی است و نرم افزار تحت موبایل نیز برای این سامانه طراحی شـده تا مدیران و همکاران درسـریعترین زمان ممکن به اطلاعات دسترسی داشته و می توانند اقدامات لازم را انجام دهنـد به خصوص همکارانی که نیاز به درخواست مرخصـی روزانه دارند و نمی‌توانند در محل کار حضور یابند، می‌توانند بصورت الکترونیکی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
این سیستم در آدرس ps.tabriz.ir قابل دسترسی است و برای صرفه جویی در هزینه های پیامک های ارسالی توسط سیستم، این پیامک ها برای هر فرد به مدت دو ماه دارای اعتبار است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.