سیدرضا رهنمای توحیدی روز دوشنبه به ایرنا گفت: بر اساس ظرفیت های ایجاد شده عملیات گازرسانی به 653 واحد صنعتی استان که در حال حاضر از سوخت مایع استفاده می کنند در سال های 96 و 97 اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه ‌در 9 ماه سال جاری گازرسانی یا نزدیک رسانی شبکه به 134 واحد انجام شد، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری این رقم به 300 واحد برسد.
وی گازرسانی به شهرک های صنعتی اسکو، بستان آباد، ملکان، هادیشهر، احداث ایستگاه در شهرک صنعتی بعثت، خضرلو ، فناوری های پیشرفته و گازرسانی به کارخانجات آسفالت سازمان عمران شهرداری و کرجان را از اهم برنامه های در دست اجرای این شرکت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش گازرسانی به صنایع عنوان کرد.
رهنمای توحیدی همچنین از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت گازرسانی در منطقه آزاد ارس به میزان 150 هزار مترمکعب در ساعت خبرداد و گفت: شرکت گاز استان آمادگی دارد به تناسب درخواست ها نسبت به عقد قراردارد و تأمین جریان گاز متقاضیان در تمامی بخش های مختلف اقدام کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی صیانت از تولید و اشتغالزایی پایدار را از اولویت های اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود:‌ تا پایان 9 ماهه سال جاری در شرکت گاز استان 400 میلیارد ریال برای گازرسانی در بخش صنعت هزینه شده است.
وی اعلام کرد: در راستای حفظ محیط زیست و بهبود شرایط زیست محیطی تاکنون افزون بر 7570 واحد صنعتی عمده و جزء در این استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.