به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در نود و نهمین جلسه شورا و پس از سخنان و ارایه برنامه تقوی نژاد نامزد پست شهرداری سوالات خود را از وی مطرح کردند.
مجید فراهانی گفت: مساله مقابله با فساد از مهمترین نکات مورد توجه شهروندان است و اکنون شهرداری و سازمان مالیاتی که شما مسئول هستید هم اینگونه است، راهکار شما چیست ؟
احمد مسجدجامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: برای برنامه هایی که فرمودید قانون نیاز دارد بنظر شما چه زمانی این برنامه ها عملیاتی می شود.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد و تجربه شما به کار شهر می آید اما جنس شهرداری از نظر اقتصادی مبتنی با مشارکت شهروندان است.
مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت: در زمینه مدیریت شهری علاوه بر تامین مالی؛ حمل و نقل و ترافیک و هوشمندسازی و ... را داریم؛ تجربه شما در این خصوص چیست.
سیدمحمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: احساس می شود درباره ساختار اقتصادی در شهرداری فقط سخن گفته می شود و راهکار عملی وجود ندارد.
وی افزود: شما برای پروژه های نیمه تمام و پرداخت بدهی های پیمانکاران چه برنامه عملیاتی دارید؟
سیدحسن رسولی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران هم از تقوی نژاد پرسید که برای کوچک سازی شهرداری تهران چه برنامه ای دارید و آیا آمادگی این جراحی را دارید یا خیر.
محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حمایت از کامل تقوی نژاد عنوان کرد که نمی توان با شهرفروشی شهر را اداره کرد.
وی گفت: مردم تهران هزینه پایتخت را می دهند؛ استقرار قوای مختلف و سفارتخانه ها و ... موضوعی است که باید به آن توجه کنید و برای رفع تبعیض تلاش کنید.
شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت: در حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا وظیفه ذاتی شهرداری است که در برنامه شما به آن توجه نشده است.
سالانه 4هزار و 500 نفر بر اثر آلودگی هوا فوت می کنند که باید به آن توجه کرد.
امانی تقویت سمن ها و گروه های مردمی را از موارد مهم دانست که در برنامه های تقوی نژاد به آن توجه نشد.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابرچالش هایی در شهر است که هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم بیشتر می شود؛ چگونه می خواهید با آنها مقابله کنید.
به گزارش ایرنا، امروز (یکشنبه) در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران سیدکامل تقوی نژاد، پیروز حناچی، عباس آخوندی، رسول کشت پور و غلامرضا انصاری پنج گزینه شهرداری تهران برنامه های خود در صحن شورا ارائه می دهند.
تهرام/7244/ 7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.