حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور نماز گزاران در مسجد شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند بزرگ‌ترین ساده‌اندیشی این است که فکر کنیم جهان‌خواران به خصوص آمریکا از ما و اسلام دست برداشته‌اند، اظهار داشت: ما نباید لحظه‌ای از کینه دشمنان غافل شویم زیرا در نماد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج می‌زند.
وی با بیان اینکه هر کس که بر این گمان باشد که آمریکا برای ما قدم برمی دارد، جاهل است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به دلیل مسائل هسته ای نیست بلکه آنان با موجودیت جمهوری اسلامی مخالفند.
خطیب جمعه دماوند بیان کرد: دشمنی آمریکا با ایران با مذاکره برطرف نخواهد شد بلکه آمریکا به دنبال منافع خویش در ایران است.
وی با بیان اینکه آمریکا خواهان نوکرانی دست بسته همچون محمدرضا پهلوی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال استقلال، آزادی منافع ملی و پیشرفت علم و فناوری در کشور است و در این راه استکبار ستیزی ملت ایران تعطیل پذیر نخواهد بود.
دماوندی تصریح کرد: در این 40 سال از همه موانع و چالش هایی که دشمنان داخلی و خارجی ایجاد کردند عبور کردیم و به نقطه آسیب ناپذیری رسیدیم که امکان تقابل مستقیم از دشمن را سلب شده است.
وی با تاکید براینکه به پیشرفت های غیر قابل مقایسه ای نسبت به اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها دست یافتیم، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت موثر و تعیین کننده در منطقه تبدیل شده و برای به دست آوردن این قدرت هزینه های زیادی را هم پرداخت کرده است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.