به گزارش ایرنا اعضای شورای شهر تهران، گزینه های پیشنهادی اعضای این شورا برای تصدی پست شهرداری پایتخت را به این شرح محسن هاشمی، علی اوسط هاشمی، سید کامل تقوی نژاد، الهه کولایی، سمیع الله حسینی مکارم، علی مقدس زاده، علی ربیعی، مناف هاشمی، سید محسن پورسیدآقایی، معصومه ابتکار، حجت الله میرزایی، رضا اردکانیان، عباس آخوندی، مصطفی سلیمی، نصرالله جهانگرد، شهیندخت مولاوردی، مصطفی موسوی لاری و ایرج معزی اعلام شده است.
علی اعطا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص اینکه برخی افراد حاضر در این لیست بازنشسته هستند، اظهار داشت: نظر سازمان اداری و استخدامی کشور در این باره موضوع را روشن خواهد کرد.
وی افزود: در نامه رئیس شورای شهر به سازمان اداری و استخدامی لیست اولیه نامزدها ارسال و خواسته شده وضعیت اداری این افراد به ویژه از نظر بازنشستگی و امکان ادامه فعالیت تا سه سال آینده را اعلام کند.
اعطا ادامه داد: البته اعضا گزینه های پیشنهادی خود را بررسی اولیه کرده اند و لازم بوده که شورا هم در این رابطه بررسی قطعی انجام دهد.

*یک مورد انصراف کتبی به شورای رسیده است
اعطا در ادامه با اشاره به لیست 30 نفره پیشنهادی برای تصدی پست شهرداری تهران عنوان کرد: فقط حجت میرزایی بطور رسمی و کتبی نامه انصراف خود را به شورای شهر ارائه کرده است.
وی گفت: انصراف برخی از نامزدها هم در فضای مجازی منتشر شده ولی هنوز بطور رسمی به شورا اعلام نشده است.
پیش از این رسانه ها از انصراف مصطفی موسوی لاری، حجت میزرایی و صادق خرازی از نامزدهای پیشنهادی در لیست 30 نفره برای تصدی پست شهرداری تهران خبر داده بودند.
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از گذشت بیش از یک سال، برای سومین بار در آستانه آزمون انتخاب شهردار پایتخت قرار گرفته اند.
اعضا این دوره شورا برای اولین بار محمد علی نجفی را به عنوان شهردار تهران و سپس سید محمدعلی افشانی را انتخاب کردند.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.