به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی روستایی عصر دیروز در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و آزاد سازی اراضی ملی اظهار داشت: سودجویان با تصرف و تغییرکاربری اراضی دولتی اقدام به ساخت شهرکی خصوصی در ارتفاعات شمال پردیس کرده بودند.
وی در ادامه افزود: زمین خواران با تصرف و تغییرکاربری اراضی دولتی و ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه خوش آب و هوای هیزم دره این منطقه را به شهرک ویلایی اختصاصی تبدیل کرده بودند.
رئیس اداره منابع طبیعی با اشاره به موارد تخریبی خاطر نشان کرد: 8 مورد تخریب خانه‌های ویلایی در عرصه‌های ملی و منابع طبیعی شهرستان و بیش از 50 فقره تخلف توسط مراجع قضایی ثبت شد.
روستایی در ادامه افزود: ورودی روستای هیزم دره خانلر آباد توسط ساکنان شهرک گیت گذاشته شده بود و پرسنل اداره منابع طبیعی اجازه ورود به شهرک را نداشتند، دو مامور که مدعی بودند از طرف نیروی انتظامی در این منطقه مامور هستند، دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس اظهار داشت: زمین خواران با قطعه قطعه کردن زمین‌های دولتی سود کلانی به جیب زدند و از غفلت و ناآگاهی مردم برای فروش زمین ها سوءاستفاده کردند.
علی عابدی با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای احکام اظهار داشت: تخریب ساخت و سازها در روستای هیزم دره (خانلرآباد) با توجه به تاریک شدن هوا به روزهای بعد موکول شد.
روستای هیزم دره از توابع بخش لواسانات استان تهران و در نزدیکی شهرستان پردیس واقع شده است.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.