به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانشجویان از نجف تا کربلای معلی به صورت پیاده به زیارت بارگاه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) مشرف می شوند.
سعید قاضی مغربی افزود: دانشجویان با حضور در جوار بارگاه امام حسین (ع) با فرهنگ و نهضت عاشورایی بیش از گذشته آشنا شده و با فرهنگ حسینی انس می گیرند.
وی ادامه داد: نسل جوان با توجه به تهدیدهای دشمنان نیاز دارند تا با مکتب عاشوا و قرآن بیشتر آشنا شده و مانوس شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) تصریح کرد: دشمنان انقلاب و قرآن قصد ضربه زدن به دین و دور کردن جوانان از فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی را دارند و ایجاد زمینه ای مناسب برای اعزام دانشجویان راهکاری موثر و مناسب در برابر خنثی نمودن توطئه های استکبار است.
وی تاکید کرد: حضور دانشجویان در کربلای معلی علاوه بر استفاده آنها از سفر معنوی سبب نمایش اقتدار و استحکام نسل جوان و انقلابی در عرصه جهانی می شود.
مراسم بدرقه دانشجویان به کربلای معلی با حضور حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، جمعی از استادان و خانواده های این دانشجویان برگزار شد.زمین مجتمع یادگار امام (ره) در جوار حرم مطهر امام راحل خریداری و از ۵ دیماه ۱۳۷۷این مجتمع در زمینی با مساحت ۳۰ هکتاری با ساخت و سازهای اولیه فعالیت خود را آغاز کرد.
دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) دارای 28 هزار دانشجو در 183 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.