استاندار تهران در کارگروه فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: در حوزه سخت‌افزاری باید بدانیم که مسئولیت هایی که بر عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است در شهرستان چه وضعیتی دارد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در نشست مشترک کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران در شهرستان بهارستان گفت: سال گذشته جلسه‌ای در قالب شورای برنامه‌‌‌‌‌ریزی و توسعه استان مشترک با شهرستان بهارستان که طی آن همه مسائل و مشکلات و کمبودهای شهرستان عنوان شد و مورد همفکری مدیران استان قرار گرفت و در  پایان جلسه هشت ساعته تصمیماتی اتخاذ شد و مصوباتی داشتیم.

وی افزود: بر اساس مسائل و مشکلات مطروحه این شهرستان با مرور مصوبات در اداره سازمان مدیریت و برنامه‌‌‌‌ریزی استان مسائل با سند توسعه استان مورد مقایسه قرار گرفت و در نهایت سند توسعه شهرستان بهارستان تهیه و تدوین و مقرر شد که بر اساس آن سند کار شهر دنبال شود.

استاندار تهران با مروری بر جلسات قبلی برگزار شده در این شهرستان و کارگروه‌‌‌های برگزار شده اظهار داشت: در جلسات برگزار شده چهار کارگروه داشته‌ایم که کارگروه اول اقتصادی بود و پس از آنکه در سفر به شهرستان بهارستان از واحدهای صنعتی و تولیدی و بازار و فعالیت‌‌‌های اقتصادی بازدید شد، با فعالان این جلسه برگزار کردیم و مروری بر مصوبات داشتیم.

مقیمی با بیان این که امروز دومین جلسه فرهنگی اجتماعی را داریم که سومین کارگروه است که مسائل فرهنگی و اجتماعی را بر اساس مصوبات و کارهای انجام شده و انجام نشده مرور و بررسی کنیم، تصریح کرد: بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی دو قسمت را باید توجه داشته باشیم که بخش اول بخش سخت‌‌‌‌افزاری است و دیگری بخش نرم‌‌‌افزاری است که باید مورد توجه ویژه مسئولان امر در این حوزه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در حوزه سخت‌‌‌افزاری باید بدانیم که مسئولیت‌‌‌‌هایی که برعهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است در شهرستان چه وضعیتی دارد مثلا در حوزه‌‌‌های فرهنگسراها، سینما، تئاتر و موسیقی باید مورد بررسی قرار بدهیم که بدانیم چه اقداماتی را باید صورت بدهیم و چه اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.