به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شاپور رستمی در چهارمین نشست هم اندیشی با شهرداران مناطق افزود: فهرست املاک شهرداری پایتخت در مناطق 22 گانه پس از تهیه به سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ارسال خواهد شد.
وی در ادامه بر ضرورت جمع آوری سد معبر صنفی و وسایل نقلیه با استفاده از ظرفیت نیروهای شهربان و حریم بان و یگان حفاظت شهرداری تهران تأکید کرد.
رستمی، تسریع در انعقاد قراردادهای برف روبی و آمادگی مناطق 22گانه برای بارش های برف و باران و صحت و دقت در عقد قراردادهای برف روبی را از مهمترین کارهای شهرداران مناطق تا پایان سال دانست.
وی با تاکید بر حضور شهرداران نواحی در سطح محدوده و انجام بازدیدهای میدانی مفید و مؤثر گفت: شهرداران مناطق و نواحی باید به موضوع نظارت بر سامانه کنترل پروژه توجه جدی داشته باشند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از شهرداران مناطق درخواست کرد وضعیت اعتبارات جذب شده و صورت وضعیت پیمانکاران را بررسی و اعلام و از هم اکنون برای برنامه های سال 98 تدارک و برنامه ریزی کنند.
وی گفت: در کلیه امور از کارهای غیرضروری پرهیز کنید و ضمن ارتقای شاخص های ارزیابی مناطق خود به انتظارات قانونی شهروندان پاسخ دهید.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.