به گزارش ایرنا ، در این سامانه که روز سه شنبه در هنرستان کاردانش طریقت جوادآباد رونمایی گردید ، محصولات تولیدی دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان های استان تهران به منظور فروش ، در معرض دید عموم افراد قرار می گیرد.
رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : سامانه ' فهک' به آدرس www.fahak.teo.ir با هدف تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی راه اندازی شده و در آن محصولات تولیدی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان های استان تهران در معرض عموم قرار می گیرد.
منوچهر پرنو افزود : محصولات تولیدی هنرجویان در زمینه های صنعت ، خدمات ، هنر و صنایع دستی و کشاورزی که قابلیت رقابت در بازار را دارند در این سامانه بارگذاری می شود.
وی گفت : این سامانه برای نخستین بار در سطح استان تهران راه اندازی شده و با استفاده از آن تلاش می شود که دانش و علم هنرجویان به تولید محصولات بازار پسند منجر شود.
پرنو افزود : در حال حاضر 62 هزار دانش آموز در 275 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش استان تهران در رشته های مختلف مشغول به تحصیل می باشند که این تعداد نسبت به سال گذشته از رشد 22 هزار نفری برخوردار شده است.
رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اظهار داشت :اکثر دانش آموزان به اختیار به سمت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش هدایت شده اند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.