به گزارش ایرنا، مجید فراهانی شامگاه دوشنبه در اولین همایش حمایت از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) همزمان با سالروز شهادت آن بانوی بزرگوار در شهرری اظهار داشت: حمایت از معلولان و اقشار ضعیف سبب رشد، توسعه و پیشرفت کشور می شود.
وی با بیان اینکه محرومیت همراه با خلاقیت باعث شکوفایی استعداد می شود، عنوان کرد: حمایت همه جانبه مسئولان و نهادها از محرومان و معلولان سبب می شود تا آینده مطلوب و روشنی برای کشور رقم خورد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معلولیت محدودیت است نه محرومیت، افزود: بیشتر مواقع محدودیت ها زمینه ساز رشد و پیشرفت افراد می شود و هرگز نتوانسته مانع پیشرفت افراد خلاق و با استعداد معلول شود.
وی با بیان اینکه در نقاط محروم کشور افرادی هستند که با کمترین امکانات پیشرفت شگرفی را در زندگی خود ایجاد کرده اند، عنوان کرد: برداشتن موانع و معضلات از سر راه محرومان، معلولان و اقشار ضعیف جامعه نقش موثری در رشد جامعه دارد.
فراهانی یادآورشد: خیرین نقش موثری در حمایت از اقشار ضعیف و محروم دارند و بازوی حمایتی دولت به شمار می روند و وظیفه دولتمردان است که راه را برای این افراد هموار کند.
وی اظهار داشت: باید برای افرادی که به هر علت نتوانسته اند از فرصت های برابر اجتماعی استفاده کنند، برنامه های مشخصی اجرا و پیاده سازی کنیم.
این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر از افراد با شرایط خاص، مراقبت نکنیم و در این زمینه نقصان داشته باشیم، این افراد توانایی های لازم برای برخورداری از فرصت های برابر را از دست می دهند.
شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) یکی از چهار شیرخوارگاه تهران است و زیر نظر اداره بهزیستی شهر ری مدیریت می شود.
اولین همایش حمایت از شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) شامگاه دوشنبه در روز جهانی عصای سفید با حضور شهردار منطقه 19، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران و جمعی از خیرین در محل شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) برگزار شد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.