یدالله صفری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به طور میانگین به هر مددجو و بستگی به نوع مشکل 10 تا 50 میلیون ریال وام اشتغال پرداخت شده است.
وی هدف از پرداخت این تسهیلات را کمک به ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش عنوان کرد و گفت: این طرح ها که موفق به دریافت تسهیلات شده اند در حوزه های خدماتی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل و کشاورزی است.
صفری تصریح کرد: همچنین پنج میلیارد ریال وام کارگشایی جهت ودیعه مسکن، بدهی و درمان به 135 مددجو و 360 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به 14 نفر از پسران تحت پوشش کمیته امداد نیز در طی این مدت پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه سه هزار و 600 خانوار تحت پوشش و حمایت کمیته امداد ری هستند، یادآور شد: خرید مسکن برای مددجویان از اولویت های این نهاد حمایتی است و در این زمینه نیز 6 فقره وام خرید مسکن به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شد.
رییس کمیته امداد ری با بیان اینکه خدمات به خانواده های تحت پوشش این نهاد با هدف یاری رساندن به نیازمندان انجام می گیرد، تصریح کرد: در زمینه کمک هزینه خرید لوازم منزل، یک میلیارد و 100 میلیون ریال به مددجویان این نهاد تخصیص یافت.
بیش از 6 هزارو 50 نفر در قالب 29 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.