نعمت الله طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 186 خانواده زندانی در ری تحت پوشش و حمایت این انجمن هستند، اظهار داشت: حمایت از خانواده زندانیان با هدف پیشگیری از آسیب ها، تهدیدها، رفع معضلات و دغدغه های معیشتی آنها انجام می شود.
وی تصریح کرد: امسال دو مراسم گلریزان در حسن آباد فشافویه و شهر ری با همکاری خیران اتحادیه انبارداران و با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مک به خانواده آنها برگزار شد.
طباطبایی ادامه داد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این مراسم های گلریزان جمع آوری شد که 80 درصد این مبلغ برای آزادی و خرید لوازم التحریر فرزندان زندانیان شهرستان ری هزینه شد.
وی عنوان کرد: همچنین با مساعدت خیران و پشتیبانی انجمن حمایت از زندانیان، 36 زندانی جرائم غیر عمد نیز در طی این مدت در این شهرستان آزاد شدند و به آغوش خانواده هایشان برگشتند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: تهیه و توزیع سبد کالا و پرداخت وام به 19 خانواده زندانی از دیگر اقدامات این انجمن است.
پنج زندان استان تهران در محدوده شهرستان ری واقع شده است که یکهزار و 600 نفر زندانی در ندامتگاه های این شهرستان نگهداری می شوند که 67 نفر آنها را زنان و مابقی را مردان تشکیل می دهند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.