به گزارش ایرنا ، سردار مرتضی قربانی روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه دشمن همواره در مواجهه با ملت ایران با شکست مواجه شده اظهار داشت : دشمن شکست خورده در جنگ سخت از طریق شبکه های مجازی به جنگ کشور آمده است.
وی افزود : دشمنان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با استفاده از امکانات 44 کشور و استفاده از نیروهای 13 کشور ، در مقابله با ملت ایران با شکست مواجه شد و امروز نیز به فضل خداوند متعال تاب مقابله با ایران اسلامی را ندارد.
قربانی یادآورشد: در جنگ هشت ساله در ظاهر فقط صدام حمله کننده به ایران بود ولی در اصل کشورهای عربی، غربی و شرقی با تمام امکانات و قدرت مکانیزه خود از او حمایت کردند تا به خیال خام خود ناهار را در خرمشهرو شام را در اهواز بخورند و ظرف یک هفته تهران را تسخیر نمایند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر به فرمان امام با دست خالی مقابل تهاجم دشمن ایستادند و دشمن را که با معادلات نظامی ، خود را پیروز صحنه نبرد می دانست زمین گیر کردند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع یکصد هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران گفت : به فرموده ایشان ، ترامپ هنوز هم ملت ایران را نشناخته ، او در حدی نیست که بخواهد مردم بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید کند.
قربانی اظهارداشت: امروز باید هوشیار بود که دشمن شکست خورده در جنگ سخت ، 20 سال است که در تدارک جنگ اقتصادی علیه ملت ایران است و امروز با استفاده از شبکه های مجازی ، به این جنگ دامن می زند و اگر هوشیاری خود را حفظ نکرده و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید داخلی عمل نکنیم ، در این جنگ با مشکل مواجه می شویم.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.