ابوذر ریاضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت اتوبوسرانی 20 ایستگاه در نزدیکی مدارس شهرری را به صورت ویژه فعال کرده است.
وی با اشاره به اینکه خط ویژه اتوبوس مدارس با ایستگاه هایی مجزا و مختص دانش آموزان است، عنوان کرد: این سرویس ویژه فقط در ساعت های آغازین و پایانی مدارس در سه نوبت صبح، ظهر و عصر دانش آموزان را جابجا می کند.
ریاضی اظهار داشت: مبداء این اتوبوس ها شهرک مفتح و مقصد آن نیز پایانه مترو شهرری است و در مسیر خود دانش آموزان مدارس میدان معلم، خیابان ورامین، خیابان فداییان اسلام، میدان حضرت عبدالعظیم(ع)، خیابان قم، خیابان مدرسه، خیابان شهید بیات، خیابان 18 دی و شهرک علائین را پوشش می دهد.
وی در ادامه به مجموعه اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در معابر منتهی به مدارس برای ارتقای ایمنی دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: ایمن سازی و روان سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی به 248 مدرسه طی اجرای طرح استقبال از مهر در شهرری انجام شده است.
معاون شهردار منطقه 20 اضافه کرد: خط کشی بلوک عابر پیاده، نصب علائم افقی و عمودی و تجهیزات ترافیکی، تامین روشنایی ایستگاه های حمل و نقل عمومی و بهسازی و مناسب سازی معابر از جمله این اقدامات است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی ‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.