به گزارش ایرنا، در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران دو فوریت طرح جلسات شورای اسلامی شهر تهران در نیمه دوم سال 97 با 19 رای به تصویب رسید و بر این اساس شورای شهر یکشنبه هر هفته و سه شنبه ها به صورت یک هفته در میان جلسه علنی خواهد داشت.
براین اساس تا پایان سال 38 جلسه علنی شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.
همچنین براساس پیشنهاد مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران و رای اعضا به آن مقرر شد که در زمان بررسی لایحه برنامه پنجساله سوم شهرداری تهران در صحن، جلسات به صورت فوق العاده از شنبه تا پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیل تشکیل شود.
الویری در دفاع از این تبصره گفت که در مجلس برای بررسی لایحه بودجه و... تمام روزها بجز روزهای تعطیل جلسه دارند و اگر به صورت معمول بخواهیم برنامه را بررسی کنیم دچار کمبود وقت خواهیم شد.
بهاره آروین عضو هیات رئیسه شورا به عنوان مخالف پیشنهاد الویری گفت که اگر هر روز جلسه داشته باشیم کیفیت کار کاهش می یابد.
زهرا نژادبهرام دیگر عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به عنوان موافق پیشنهاد مذکور گفت که با توجه به اهمیت موضوع برنامه 5 سال سوم باید وقت ویژه ای اختصاص یابد.
به گزارش ایرنا در نهایت پیشنهاد الویری با 12 رای موافق اعضا به تصویب رسید.
در این جلسه یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه تایید سی نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب در واحدهای تابعه شهرداری تهران نیز تصویب شد.
همچنین لایحه معرفی شهرداران مناطق 22 گانه به عنوان قائم مقام ذیحساب یک (شهردار تهران) در این جلسه بررسی شد.
تهرام/9343/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.