به گزارش ایرنا شهربانو امانی در هشتاد و هشتمین جلسه شورا اسلامی شهر تهران افزود: خوزستان در هشت سال دفاع مقدس پذیرای سربازان غیور کشور برای دفاع از ایران بود مردمانی که برای دفاع از میهن تمام تلاش خود را به کار بستند.
امانی افزود: حمله تروریستی به مردم و سربازان در خوزستان این پیکره رنجور و فداکار ایران، عواطف و احساسات ملی همه را جریحه دار نموده لذا برای همدردی مردم نوع دوست تهران با مردم خوزستان پیشنهاد می دهم مکانی وسیع و در دسترس و مناسب نظیر پارک شهر یا بوستان آب و آتش برای ابراز احساسات برای غروب روز یکشنبه تعیین گردد تا مردم با اهدای گل با مردم خوزستان ابراز همدردی کنند.
وی ادامه داد: با توجه به حادثه غمبار دیروز پیشنهادی در راستای ابراز همدردی مردم تهران با مردم خوزستان داشتم.

* توزیع کیسه زباله توسط شهرداری تهران برای ایام محرم کاری ارزشمند بود
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توزیع دو تن کیسه زباله و 13 هزار مخزن زباله کار ارزشمندی بود که در ایام محرم توسط شهرداری انجام شد.
به گزارش ایرنا، احمد مسجد جامعی در هشتاد و هشتیمن جلسه شورا پنجم شهر تهران افزود: استقرار عوامل اجرایی در اطراف هیات ها و خیابان ها به ویژه در منطقه 12 موجب شد با نظافت خوبی روبرو باشیم که این امر نیز جای تقدیر دارد.
وی همچنین با سرودن شعری از فرخی یزدی (از خون جوانان وطن لاله دمیده ) حادثه تروریستی اهواز را به مردم شریف خطه خوزستان و به همه مردم ایران تسلیت گفت.
این عضو شورا در ادامه درگذشت حاج رسول آقا امینی فشمی پدر خبرنگار شهری ایرنا را تسلیت گفت.

* عضو شورا از حذف گزارش شورایاری های مناطق انتقاد کرد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از حذف جلسات صحن شورا در روزهای سه شنبه و حذف گزارش شورایاری ها از دستور جلسات انتقاد کرد.
به گزارش ایرنا محمد سالاری در جریان تصویب تقویم جلسات سال دوم شورای پنجم شهر تهران در انتقاد به حذف جلسات صحن در روزهای سه شنبه گفت: حذف بخشی از جلسات صحن موجب شده که گزارش شورایاری ها که طی سالیان گذشته بصورت یک هفته در میان در جلسات شورا ارائه می شد و شهرداران مناطق هم حضور داشتند از دستور جلسات خارج شود.
وی ادامه داد: همچنین گزارش حسابرسی سازمان ها و شرکت های شهرداری نیز در جلسات صحن مورد بررسی قرار می گرفت که آن نیز حذف شده، حضور مسئولین کشوری اعم از وزرا، معاونین رییس جمهور و روسای سازمان ها و نهادها که خود موجب ایجاد گفتمان در موضوعات شهری در سطح کلان می شود هم می بایست در دستور جلسات قرار گیرد.
سالاری افزود: کمیسیون های تخصصی شورا نیز می بایست گزارش کار خود را بصورت 3ماهه در صحن ارائه دهند لذا من با حذف جلسات سه شنبه مخالف هستم و تقاضای تجدید نظر اعضا در این خصوص را دارم.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.