به گزارش ایرنا، مسجد جامعی روز یکشنبه در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در این باره تذکر داد و توجه بیشتر مدیران شهری را به این موضوع برای صیانت از هیات ها و آثار و اشیای موجود در آنها بویژه تکایای قدیمی شهر تهران در مقابل آتش سوزی خواستار شد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خو د از شهردار تهران درخواست کرد گزارشی از عملکرد یکساله این نهاد عمومی در صحن شورای شهر ارائه کند.
مسجد جامعی افزود: شهرداری تهران در یکسال گذشته کارها و نکات مثبتی داشته است و ارائه این گزارش موجب دیده شدن آنها می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تجربه قرائت قرآن توسط قاریان برجسته بین المللی را در آغاز جلسات صحن علنی شورای پنجم شهر تهران لذتبخش توصیف و پیشنهاد کرد: شرایط حضور این قاریان در پیاده روی اربعین و استفاده از نوای آنان در این آئین مذهبی فراهم شود.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران همچنین از شهردار تهران برای «ارائه پیشنهادهایی مطلوب به منظور جبران موضوع حذف میدان قیصر امین» در سعادت آباد تهران قدردانی و بیان کرد: سید محمد علی افشانی در این مورد پیشنهادهای خوبی داشت اما حرف من اولویت انسان بر خودرو در زندگی شهری است.
تهرام/7247/9343/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.