محمد کرم درآبادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع 135 شهید تازه تفحص شده از ساعات 7 صبح تا حوالی ظهر امروز (پنج شنبه) 55 نفر اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در مسیرهای تعیین شده دانشگاه تهران تا خیابان بهشت مستقر شدند.
وی بیان کرد: تکنسین های اورژانس با استفاده از 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 15 دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه موتور لانس در این مراسم به 50 نفر از عزادارانخدمات درمانی ارائه کردند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: تمامی این 50 نفر در محل بصورت سرپایی درمان شدند و مصدومی به مراکز درمانی منتقل شد.
وی یادآور شد: بیشتر افراد تحت درمان شده بدلیل گرمازدگی و ضعف و بی حالی مورد درمان تکنسین های اورژانس تهران قرار گرفتند.
مراسم ویژه استقبال از 135 شهید در محل دانشگاه تهران با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و مداحی حاج محمد رضا طاهری برگزار و سپس پیکر پاک شهدا با حضور پرشور امت حزب الله تهران از مسیر دانشگاه تهران تا معراج الشهدای خیابان بهشت تشییع شد.
قرار است روز دوشنبه هفته آینده مصادف با هفتم محرم، مردم شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد مقدس، تبریز، ساری، کرمان و کرمانشاه عطر حضور این شهدا را استشمام خواهند کرد.
تهرام/7243/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.