سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این اتوبوس ساعت هشت صبح امروز از سبزوار به مقصد تهران در حرکت بود که ساعت 10 و 20 دقیقه به علت بی توجهی راننده به جلو و بعد از برخورد با گاردریل واژگون شده است.
وی اظهارداشت: این اتوبوس 9 مسافر داشت که شش نفرشان آسیب سطحی دیدند.
در همین حال، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: واژگونی این اتوبوس در محور ارتباطی شاهرود - سبزوار یازده مصدوم بر جا گذاشت.
علی آقا یحیایی در گفت و گو با ایرنا تعداد سرنشینان این اتوبوس را یازده نفر اعلام کرد و گفت : 10 نفر از مصدومان این اتوبوس توسط اورژانس هوایی و آمبولانس به مراکز درمانی منطقه انتقال یافتند و یک نفرشان سرپایی درمان شده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: به محض اطلاع، چندین دستگاه آمبولانس از شاهرود به محل حادثه اعزام شده است.
به گفته ناصر سلمانپور اورژانس 115 این شهرستان یک فروند بالگرد و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرده است.
محور ارتباطی شاهرود -سبزوار یکی از محورهای پر تردد کشور است که سالانه دستکم 15 میلیون مسافر و گردشگر از آن تردد می کنند
مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 14 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به مردم و مسافران خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.