به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، با توجه به فراگیرشدن کارآفرینی اینترنتی و تاثیر موج فضای مجازی بر تجارت، اهمیت کسب و کاری‌های اینترنتی و رسالت نهادهای فرهنگی در اصلاح سبک زندگی شهروندان در موقعیت کنونی این کارگاه آموزشی با مشارکت فرهنگسرای گلستان، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و پلیس فتا تهران برگزار می شود.
نیاز استارتاپ ها برای آگاهی از نکات کلیدی فعالیت در فضای مجازی، کسب اطلاعات درباره تجربیات طلایی از چالش های استارتاپ ها و مشتریان آنها از اهداف نخستین کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کارهای مجازی است.
در این کارگاه، آخرین تغییرات قوانین و مقررات جاری و حتی لوایحی که در آینده کسب و کارهای مجازی تاثیرگذار است از سوی افسران با تجربه پلیس فتا ارائه می شود تا علاقه مندان ضمن اطلاع از قوانین در صورت لزوم بتوانند مدل کسب و کار خود را با شرایط جدید منطبق و از آسیب های احتمالی پیشگیری کنند.
کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کارهای مجازی فرصتی را برای اشتراک‌گذاری تجارب کارآفرینان فراهم می کند.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره کسب و کارهای مجازی، مهدی نظری مشاور کارآفرینی از سخنرانان این کارگاه هستند.
برگزاری نشست پرسش و پاسخ با حضور پلیس و استارتاپ ها نیز بخش پایانی این کارگاه است.
همچنین در این کارگاه که با مشارکت استارتاپ‌های مطرح کشور برگزار می‌شود به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.
نخستین کارگاه مسئولیت سایبری ویژه کسب و کارهای مجازی، 21 شهریورماه از ساعت 15:30 تا 19 در فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک برگزار می شود.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.