به گزارش روز شنبه ایرنا، عیسی فرهادی در نشست بررسی مشکلات اهالی مناطق 3 و 4 شهر تهران که با حضور مسئولان و شورایاری های این مناطق در فرمانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر منطقه چهار تهران با جمعیت یک میلیونی و فضای سبز منطقه زیبا در پایتخت به شمار می رود.
وی با بیان اینکه باید مشکلات متعدد پایتخت را با پیگیری مرتفع کرد خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات متعدد با مسئولان می تواند به کاهش مشکلات و افزایش راندمان کاری منجر شود چرا که ارتباط مستقیم مسئولان می تواند بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها را از بین ببرد.
فرماندار تهران تصریح کرد: در شصت و ششمین جلسه بررسی مشکلات محلات پایتخت مقرر شد تا ادامه اتوبان شهید باقری انجام، تجهیز و نوسازی مدارس آموزش و پرورش، رسیدگی به ساختمان نیروی دریایی، نقص برق و پلاک های ثبتی در اسرع وقت انجام شود.
همچنین نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در صدد هستیم با رسیدگی به منطقه چهار بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم چرا که این منطقه نسبت به سایر مناطق از مشکلات کمتری برخوردار است.
همچنین حجت الاسلام مهدی شیخ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرحله اصلی مصوبات مربوط به پیگیری آنها از طریق مسئولان است گفت: این موضوع باعث می شود که سطح انتظارات مردمی را کاهش یابد.
همچنین در این نشست نیز مشکلات منطقه سه تهران با حضور شهردار و برخی از مسئولان انجام شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.