به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: تقابل کفر و اسلام همواره در طول تاریخ وجود داشته و امروز نیز دشمن اسلام، انقلاب اسلامی را هدف آماج تهاجم خود قرار داده است و اگر لحظه ای غفلت کنیم ، آسیب خواهیم دید.
وی افزود: دشمن همواره تلاش دارد تا در تبلیغات سوء خود ، اسلام را دینی مرتجع و خشن معرفی کند و در این مسیر انقلاب اسلامی را به عنوان الگویی موفق در حکومت دینی هدف قرار داده اند.
وی تصریح کرد: یکی از راه هایی که دشمن در ضربه زدن به ایران اسلامی در پیش گرفته ، ایجاد فاصله بین مردم و امام امت است ، مسیری که یقینا در آن توفیقی به دست نمی آورد چرا که مردمی که امام حسین (ع) دارد و هر ساله در ایام محرم با ارزش های اسلامی و اخلاقی تجدید عهد می کند ، مسیر خود را از امام جدا نمی کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: اگر امت از امام خود تبعیت نکند، حتی اگر او ، امام حسین(ع) باشد نمی توان اتفاقی رقم زد و موفقیتی به دست آورد ، دشمن همواره در صدد ایجاد جدایی امت و امام است تا به انقلاب ضربه بزند.
وی گفت : عزاداری امام حسین(ع) بهترین فرصت برای تجدید میثاق با امام و شهدا و حرکت در خط سیر سیدالشهدا(ع) است.
نورزی زاده افزود: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ عاشورا نیاز دارد و ایام محرم و سوگواری های سید و سالار شهیدان این فرصت را در اختیار همگان قرار می دهد تا به فراخور حال خود ، نسبت به اقامه عزای حسینی اقدام کند.
وی باتأکید بر فعالیت فرهنگی هیأت های عزاداری گفت : اگر هر هیات عزاداری بتواند جلوی یک طلاق، فساد و یا فحشا را بگیرد و در زمینه اقتصادی کمک به دولت و حمایت از کالای ایرانی کند، صرفه جویی منابع آبی و دوری از اسراف و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را رواج دهد ، قطعا دوران موفقی را در عزاداری های سید وسالار شهیدان سپری کرده است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت : در حال حاضر 92 هزار هیأت عزاداری، 80 هزار مداح و 50 هزار مبلغ در سطح استان تهران فعالیت کرده و در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ، اقامه عزای حسینی می کنند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.