به گزارش ایرنا، این مجموعه پذیرایی سنتی با زیربنای یکهزار و 600 مترمربع، با ظرفیت 400 نفر دارای دو سالن پذیرایی شامل جایگاه ویژه و اتاق بازی کودک آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران محور تهران به شمال کشور است.
عملیات احداث این مجموعه گردشگری با اعتبار 55 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی از سال 1394 آغاز و برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.
با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان فیروزکوه که محل عبور سه استان تهران، مازندران و سمنان است و سالانه 50 میلیون مسافر از این شهرستان سفر می کنند، احداث مجموعه های تفریحی و بوم گردی در جهت خدمات رسانی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی می تواند موثر باشد.
فرماندار فیروزکووه در آیین افتتاح این مجتمع گردشگری عنوان کرد: ایجاد شغل و کارآفرینی در شرایط فعلی کشور کمتر از مجاهدت و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس نیست.
یوسفی جمارانی افزود: هم اکنون در دهه چهارم انقلاب شاهد بهره برداری از دستاوردهای اقتصادی، علمی و فنی در کشور هستیم و امیدواریم با تداوم این روند شاهد توسعه همه جانبه و پایدار در شهرستان فیروزکوه باشیم.
آئین افتتاح این مجموعه سنتی عصر امروز با حضورحجت الاسلام مهدی حسینی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مسئولان محلی در امین آباد فیروزکوه افتتاح شد.
امین آباد در 25 کیلومتری شهر فیروزکوه به سمت تهران واقع شده است.
شهرستان فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند، با 59 روستا در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.