به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته فیروزکوه با تاکید بر اینکه عید غدیر با تبریک، مبارک نمی شود، و باید به دستورات دینی عمل کرد، افزود: شهیدان رجائی و باهنر عمر طولانی در دولت نداشتند، اما در این مدت کوتاه با ایثار و جهاد ، کار کرده اند، که این امر برای برخی از مسئولان امروز بسیار دشوار است.
نماینده ولی فقیه درشهرستان فیروزکوه با اشاره به هفته دولت، اظهارداشت : اگر دولتمردان می خواهند به هفته دولت ببالند، باید رفتار و کردارشان مثل این شهیدان باشد؛ باید تلاش بسیاری کنند تا به این جایگاه دست یابند.
خطیب نماز جمعه فیروزکوه، یادآورشد: سئوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور، پیام و دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشت؛ و نمایش اقتدار مجلسی بود که می تواند مسئولان را در بالاترین رده های دولت، پشت تریبون آورد و از آنها سئوال کند و قانع نشدن خود را اعلام کند.
وی همچنین در ادامه تصریح کرد: این امر تجلی مردم سالاری دینی بود و روشن شد، اگر بحث منافع ملی در میان باشد، اعضای مجلس رای منفی به عملکرد دولت می دهند.
امیری ارجمند تاکید کرد: نظام اسلامی، نظام پاسخگویی است و مسئولان نباید در پاسخ به سوالات طفره بروند.
وی با بیان اینکه دولت به تغییرات اساسی نیاز دارد، گفت: با توجه به اینکه دولت با وجود تذکرهای بسیار، تغییری در کابینه به وجود نیاورده است ، مجلس این کار را به دست گرفته است .
شهرستان فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت، دارای 2 بخش مرکزی و ارجمند، در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.