به گزارش ایرنا، کارخانه پرورش قارچ شرکت پیشگامان طالقان، استخر آموزشی عبدالله اولیا شیرازی، ساختمان دهیاری روستای تورقوز آباد و ساختمان دهیاری لپه زنگ در بخش خاوران از جمله طرح هایی بودند که در ششمین روز از هفته دولت با حضور محمد حسین مقیمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ری به بهره برداری رسید.
کارخانه قارچ شرکت پیشگامان طالقان طی یک سال با اعتبار 55 میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شده، ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 800 تن می باشد که زمینه اشتغال 50 نفر را به صورت مستقیم در روستای قیصر آباد بخش کهریزک ایجاد کرده است.
همچنین استخر آموزشی عبدالله اولیا شیرازی باقرشهر در زمینی به مساحت چهار هزار و 300 متر مربع با زیر بنای هفت هزار متر مربع در سه فاز استخر، سالن ورزشی چند منظوره و کلاس های آموزشی با اعتبار 20 میلیارد ریال از طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
این مرکز آموزشی دارای استخر یک هزار و 200 متری، استخر کودکان، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، بوفه، مجتمع تجاری و پارکینگ است که طی 2 سال احداث شده و ظرفیت خدمات دهی به 104 نفر را به صورت همزمان دارد.
ساختمان دهیاری و شورای اسلامی تور قوز آباد بخش کهریزک با اعتبار 6 میلیارد ریال نیز افتتاح شد، این ساختمان طی یک سال با زیربنای 650 متر مربع و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع ساخته شده است و دارای سالن آموزشی، دفتر شورای اسلامی روستا و سالن اجتماعات است.
ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای لپه زنک در بخش خاوران در زمینی به مساحت 200 مترمربع و در چهار طبقه با زیر بنای 550 مترمربع طی 2 سال با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل ارزش افزوده احداث و با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور 1360) هفته دولت نامگذاری شده است.
به همین مناسبت 84 طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکهزار و 73 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در سطح شهرستان ری کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.