در این تابلوها، این عبارت ها آمده است: «النصر لروسیا» (پیروزی برای روسیه)، «نحن ندعم روسیا» (ما از روسیه حمایت می کنیم)، «الحق یعلو» (حق برنده است).

به گزارش جماران؛ عصرایران نوشت: تابلوهایی با تصاویر بشار اسد و پوتین به تازگی در خیابان های دمشق نصب شده است.

هدف از این اقدام، اعلام حمایت از حمله روسیه به اوکراین است. البته دولت سوریه هم به مانند دولت مسکو، از این حمله با عنوان "عملیات ویژه برای حمایت از غیرنظامیان"  یاد می کند.

سایت خبری "ملاحم" با انتشار خبر نصب این تابلوها نوشت: در این تابلوها نوشته شده است: " النصر لروسیا " (پیروزی برای روسیه)

 همچنین سازمان ها و ارگان های مختلف در سوریه هم با نصب تابلوهایی از تصاویر بزرگ بشار اسد و پوتین، حمایت خود را از حمله روسیه به اوکراین نشان داده اند.

از جمله می توان به اتاق صنایع دمشق و حومه اشاره کرد که چنین تابلوهایی را در مکان های مختلف شهر نصب کرده است.

 در این تابلوها، این عبارت ها آمده است: “النصر لروسیا” (پیروزی برای روسیه)، “نحن ندعم روسیا” (ما از روسیه حمایت می کنیم)، “الحق یعلو” (حق برنده است).

در بیانیه اتاق صنایع دمشق و حومه آمده است: رهبری و ارتش و ملت روسیه در کنار سوریه در جنگ علیه تروریسم  ایستادند و امروز زمان مناسبی است که صنعتگران دمشق و حومه، از رهبری و ملت روسیه در جنگ شان حمایت کنیم.

ریاست اتاق صنایع دمشق و حومه برعهده سامر الدبس از فعالان اقتصادی نزدیک به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه است. وی در فهرست تحریم های آمریکا قرار دارد.

 سوریه یکی از 5 کشوری بود که در رای گیری اخیر مجمع عمومی سازمان ملل به قطعنامه محکومیت تجاوز روسیه به اوکراین، رای منفی داد. دیگر کشورها علاوه بر روسیه، بلاروس، اریتره، کره شمالی بودند.

 ارتش روسیه در سوریه حضور دارد. ارتش روسیه سال ها قبل برای حمایت از دولت بشار اسد در جنگ داخلی این کشور در مقابل گروه های تروریستی، داعش، مخالفان مسلح و گروه های مسلح، وارد جنگ شد.

هم اکنون ارتش روسیه پایگاه هوایی در استان لاذقیه سوریه دارد. علاوه بر این، ارتش روسیه در بندر طرطوس سوریه (ساحل دریای مدیترانه) هم پایگاه دریایی دارد.

 

تابلوهای حمایت از پوتین در پایتخت سوریه (3)

 

 

تابلوهای حمایت از پوتین در پایتخت سوریه (4)

 

تابلوهای حمایت از پوتین در پایتخت سوریه (5)

 

تابلوهای حمایت از پوتین در پایتخت سوریه (6)

 

تابلوهای حمایت از پوتین در پایتخت سوریه (7)

 

تابلوهای حمایت از پوتین در پایتخت سوریه (1)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.