این بسته باعث رعب و وحشت شهروندانی شد که آن را پیدا کردند زیرا تصور می کردند که برخلاف آن چه در نامه آمده داخل آن بمب است؛ امری که منجر به دخالت پلیس شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از ایندیپندنت، پلیس آمریکا با احتیاط با یک بسته تعامل کرد که از آسمان در حومه شهر «نیوجرسی» فرود آمد و در آن نامه عجیب و غریبی به «دونالد نرامپ» رئیس جمهور آمریکا بود.این بسته در فاصله چند کیلومتری باشگاه گلف فرود آمد که در تملک ترامپ است.

پلیس اعلام کرد که یک صدای عجیبی از بسته که با یک چتر به زمین فرود آمد صادر می شد و در آن یک نامه خطی با این محتوا بود: « این یک بمب نیست بلکه دستگاه مخصوص به پژوهش های غلاف جوی وابسته به «ناسا»(آژانس فضایی آمریکا)است و اگر در نزدیکی مکانی که رئیس جمهور است فرود بیاید «ناسا» برایش بازی گلف خوبی آرزو می کند.»

برخی رسانه های آمریکایی اعلام کردند که این بسته باعث رعب و وحشت شهروندانی شد که آن را پیدا کردند زیرا تصور می کردند که برخلاف آن چه در نامه آمده داخل آن بمب است؛ امری که منجر به دخالت پلیس شد.

اما دیری نپایید که مشخص شد بسته حاوی دستگاه علمی است و ناسا نیز فاش کرد شخصی که نامه را نوشته یکی از دانشجویانی است که در طول تعطیلات تابستانه در این آژانس کار کرده است و از قبل محل احتمالی فرود این دستگاه در اراضی آمریکا را می دانست.

پلیس محلی نیز اعلام کرد که ناسا به دلیل وقوع ین حادثه عذرخواهی کرده و دانشجو را نیز از این آژانس اخراج کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.