این منبع تأکید کرد که این موشک بالستیک با دقت بسیار بالا به هدف تعیین شده برای آن اصابت کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المسیره نت، انصار الله یمن نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی را در ساحل غربی یمن با یک موشک بالستیک کوتاه برد مورد حمله قرار داد.

یک منبع در یگان موشکی یمن گفت که نیروی موشکی یمن و کمیته های مردمی امروز سه شنبه انبارهای امداد و پشتیبانی نیروهای اشغالگر را در ساحل غربی یمن با یک موشک کوتاه برد هدف قرار داد.

این منبع تأکید کرد که این موشک بالستیک با دقت بسیار بالا به هدف تعیین شده برای آن اصابت کرد.

این در حالی است که پهپادهای انصار الله نیز روز یکشنبه هفته جاری سیستم ارتباطی نظامی ائتلاف عربستان را در ساحل غربی یمن چندین بار بمباران کردند.

روزهای جمعه و شنبه نیز یگان موشکی یمن مکان های تجمع نیروهای ائتلاف عربستان و همپیمانان یمنی آنها را در ساحل غربی یمن با دو موشک بالستیک کوتاه برد هدف حمله قرار داده بود.

پنجشنبه هفته پیش نیز انصار الله مقر فرماندهی نیروهای ائتلاف عربی را در پادگان«البریقه» در استان «عدن» را چندین بار به وسیله پهپادها بمباران کردند.

این در حالی است که پس از گذشت چهار هفته از حمله گسترده و فراگیر ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی و همپیمانان یمنی اش به شهر«الحدیده» در غرب یمن این ائتلاف کاری از پیش نبرده است و نتوانست این شهر را به اشغال خود در آورد زیرا انصار الله یمن به شدت در برابر هر گونه حمله ای مقاومت کرده و اشغالگران را وادار به عقب نشینی می کند. ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی پیش از آغاز حمله اعلام کرده بود که حمله به الحدیده سریع و گذری خواهد بود. همان ادعایی که سه سال پیش درباره اشغال صنعا پایتخت یمن کرده بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.