ترامپ عادت دارد که اسناد رسمی را به اجزای کوچک پاره کند و پس از آن کارکنان کاخ سفید مجبور می شوند که آنها را با نوار چسب شفاف به هم بچسبانند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از پولیتیکو،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یک عادت بد دارد که این عادتش کارکنان کاخ سفید را اذیت و ناراحت می کند.

ترامپ عادت دارد که اسناد رسمی را به اجزای کوچک پاره کند و پس از آن کارکنان کاخ سفید مجبور می شوند که آنها را با نوار چسب شفاف به هم بچسبانند.

 یکی از کارکنان کاخ سفید به روزنامه پولیتیکو گفت که کارکنان کاخ سفید مجبورند اسناد مختلفی که دونالد ترامپ پاره می کند را به هم بچسبانند.

وی افزود که در واقع ترامپ، طبق عادت انواع اسناد رسمی را که امضا نمی کند پاره می کند، هرچند طبق قانون این پرونده ها باید بایگانی شوند. در این راستا، کارکنان کاخ سفید به طور دائم «پازل» اسناد پاره شده را درست می کنند و سپس همه چیز را با نوار چسب به هم می چسباند.

یکی از کارکنان دفتر ریاست جمهوری نیز گفت که گاهی وقت ها اسناد از وسط پاره می شوند اما گاهی وقت ها نیز به شکل دقیق پاره می شوند به گونه ای که مانند تکه های کوچک شیرینی به نظر می رسند.

دستیاران رهبر آمریکا سعی داشتند این عادت بد را از ایشان دور کنند، اما در این مورد موفق نشدند.

با کاغذهایی که ترامپ پاره کرده است، می توان کاخ سفید را کاغذ دیواری کرد.

پیش از این گزارش شده است که ترامپ از دکمه قرمز در دفتر بیضی خود برای سفارش دادن نوشابه استفاده می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.